LMAO: All My Children's Chuck Pratt and Julie Hanan Carruthers in "Pratt Falls"




Oh wow, I think I have a new favorite web series, sorry Imaginary Bitches. No hard feelings Life in General w/Greenville General! Check out AMC: Pratt Falls,a knee-slapping spoof featuring a conversation between Julie Hanan "You Didn't See What You Saw" Carruthers and Chuck Pratthole (TM Pine Valley Podcast). I don't know who grrarrgghh is, but you sir or ma'am are a genius. Can't wait until the next episode!

UPDATE: Check out episode two after the jump.


Comments

Member since:
15 April 2008
Last activity:
17 weeks 1 day

Oh that's some hilarious stuff!!

I've love to see one of Guza and Phelps! haha

Member since:
5 March 2009
Last activity:
4 years 30 weeks

LMAO!!! Did you see the second one as well? I hope it's a series so I'll have something else to watch while AMC is on.

Thanks

kateyz's picture
Member since:
16 September 2008
Last activity:
2 years 50 weeks

I don't even watch AMC, all I know about the show is what I've read and listened to on Daytime Confidential, but this video was hilarious!! Laughing out loud

Luke Kerr's picture
Member since:
16 August 2007
Last activity:
9 hours 7 sec

That is hilarious!

Luke Kerr's picture
Member since:
16 August 2007
Last activity:
9 hours 7 sec

Somone really needs to do a Ken Corday version called The Ken Chronicles. lol

Member since:
22 May 2008
Last activity:
4 hours 4 min

OMG! These are actually better than AMC.

PRATT: "I cannot hear you when my mind is churning out brilliant random uninspired character twists."

I hope they make some for each soap! Hilarious!!

blake3b's picture
Member since:
3 March 2009
Last activity:
3 days 20 hours

OMG that is hilarious, and makes you wonder if that is really what they think when they have meetings lol.
The same could be done with Barbara Bloom, Ellen Wheeler and David Kreizman were doing Guiding Light, Ken Corday and Dena Higley at Days, Frons and any producer at ABC (Pratt, Phelps and the guy at OLTL).
I hope this gets around back to Pratt and Frons, it would totally tick them off. Bravo to whoever made this!

Member since:
9 February 2009
Last activity:
1 year 41 weeks

lmao.

Member since:
30 September 2007
Last activity:
4 years 21 weeks

Hey,

I don't know who grrarrgghh is either, but all I can envision in my head is the little Mutant Enemy guy that you gee at the end of all the Joss Whedon stuff like Buffy / Angel and Dollhouse.

Wonder if that means anything????? 

Courtney fan4life's picture
Member since:
4 August 2008
Last activity:
3 years 8 weeks

LOL so funny so true!

GossipGirl's picture
Member since:
26 November 2008
Last activity:
37 weeks 2 days

These videos were made by two brilliant and funny women (who go by the screen names o.O and overthemoo) over at the Bianca and Reese forum. These were made after Pratt's ignorant interview about blaming Eden Riegel for the "ground breaking" storyline mess. Pratt's probably realized by now that you don't mess with the soap fans (especially Eden/Bianca fans). I believe Episode 3 is in the works!

Member since:
1 April 2008
Last activity:
3 years 4 weeks

That's right. I am a huge Eden/Binks fan, and Pratt has earned my scorn and ridicule. I hope 20 more episodes are in the works. I will be counting the days until Prass gets fired, and rejoice when it happens.

Oh yeah, about watching AMC, forget it!!! I'm certainly not going to reward this guy for throwing Eden under the bus.

doodleynoodle's picture
Member since:
17 February 2009
Last activity:
11 weeks 3 days

I've hated Pratt since his slash and burn days at GH...this is PRICELESS! I want more!!

podcastjunkie's picture
Member since:
29 December 2007
Last activity:
19 hours 22 min

I loved that. I can't stop laughing. Whoever they are they have it nailed.

podcastjunkie's picture
Member since:
29 December 2007
Last activity:
19 hours 22 min

Oh you just know they're gonna hear about it and be furious but that just makes it that much better!

Member since:
30 April 2008
Last activity:
4 years 52 weeks

Episode 3 has been posted:

http://www.youtube.com/watch?v=pzEMzrJmVG4

Smile

daisyclover1938's picture
Member since:
14 November 2007
Last activity:
3 years 49 weeks

GossipGirl: Thanks for the info!! o.O and overthemoo are Brilliant!!

Member since:
14 December 2008
Last activity:
19 weeks 6 days

These are awesome!
There are others now too- Guza/Frons, Kenny/Babs and Kenny/Frons.